Kliknij tutaj, żeby zgłosić reklamację na produkty marki Eldom
(bezpośrednio u producenta)
Kliknij tutaj, żeby zgłosić reklamację na produkty marki Zelmer
(bezpośrednio u producenta)
Opis reklamacji powinien zawierać:
1) Dane Państwa firmy (w przypadku klientów detalicznych - dane osoby kupującej),
po których będziemy mogli zweryfikować, do kogo należy reklamowany produkt.
np. "przegrzewa się", "nie włącza się", "wyłącza się samoistnie" itp.
Pomoże nam to szybciej rozpatrzyć reklamację, na czym zależy zapewne nie tylko nam, ale też Państwu.
3) Datę przekazania reklamacji naszym przedstawicielom handlowym lub kurierowi,
jeśli reklamacja jest wysyłana poprzez firmę spedycyjną.
do naszych dostawców, co oznacza brak możliwości rozpatrzenia Państwa reklamacji.
Prosimy o przekazanie kopii dokumentu, ponieważ w przypadku przekazania oryginału
nie jesteśmy w stanie zagwarantować jego zwrotu przez serwis.
Dla ułatwienia, przygotowaliśmy pliki z gotowymi etykietami reklamacyjnymi.
Wystarczy wydrukować odpowiedni plik, wypełnić i nakleić na opakowanie reklamowanego produktu
oraz dołączyć kopię dowodu sprzedaży.
Plik z pojedynczą etykietą dostępny jest tutaj.
Plik z ośmioma etykietami (do zbiorczego wydruku) dostępny jest tutaj.