Ta strona korzysta z plików cookie (ciasteczek) w celu personalizowania treści dla odbiorców. Każdy użytkownik może wyłączyć zapisywanie plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej, co spowoduje, że nie będą gromadzone żadne informacje.

Koszyk

Pozycji: 0 0,00 zł

Koszyk jest pusty

Ilość:

Suma: 0,00

1) Dane Państwa firmy (w przypadku klientów detalicznych - dane osoby kupującej),
po których będziemy mogli zweryfikować, do kogo należy reklamowany produkt.

2) Opis usterki - prosimy o powstrzymanie się od takich opisów jak "nie działa".
Zamiast tego prosimy o krótką informację o tym, w czym tkwi problem,
np. "przegrzewa się", "nie włącza się", "wyłącza się samoistnie" itp.

Pomoże nam to szybciej rozpatrzyć reklamację, na czym zależy zapewne nie tylko nam, ale też Państwu.

3) Datę przekazania reklamacji naszym przedstawicielom handlowym lub kurierowi,
jeśli reklamacja jest wysyłana poprzez firmę spedycyjną.

4) Kserokopię dowodu sprzedaży - bez takiego dokumentu nie jesteśmy w stanie przekazać produktu
do naszych dostawców, co oznacza brak możliwości rozpatrzenia Państwa reklamacji.
Prosimy o przekazanie kopii dokumentu, ponieważ w przypadku przekazania oryginału
nie jesteśmy w stanie zagwarantować jego zwrotu przez serwis.


Dla ułatwienia, przygotowaliśmy pliki z gotowymi etykietami reklamacyjnymi.

Wystarczy wydrukować odpowiedni plik, wypełnić i nakleić na opakowanie reklamowanego produktu
oraz dołączyć kopię dowodu sprzedaży.

Plik z pojedynczą etykietą dostępny jest tutaj.

Plik z ośmioma etykietami (do zbiorczego wydruku) dostępny jest tutaj.

Witryna stworzona na platformie