Ta strona korzysta z plików cookie (ciasteczek) w celu personalizowania treści dla odbiorców. Każdy użytkownik może wyłączyć zapisywanie plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej, co spowoduje, że nie będą gromadzone żadne informacje.

Koszyk

Pozycji: 0 0,00 zł

Koszyk jest pusty

Ilość:

Suma: 0,00

Regulamin

REGULAMIN


§ 1
Wstęp

Niniejszy regulamin określa zasady i warunki korzystania ze strony www.elmax.pasaz24.pl zarządzanej przez P.H.U. "ELMAX" SŁAWOMIR KOPACKI z siedzibą w Gorzycach Wielkich (63-410), ul. Ostrowska 95d, NIP: 6220024069, REGON: 250440395, a w szczególności określa zasady składania Zamówień i zawierania umów sprzedaży.

§ 2
Definicje

  1. P.H.U. "Elmax" - Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "Elmax" Sławomir Kopacki z siedzibą w Gorzycach Wielkich (63-410), ul. Ostrowska 95d, NIP: 6220024069, REGON: 250440395.
  2. Klient - osoba fizyczna lub przedsiębiorca prowadzący działalność gospodarczą jako osoba fizyczna, a także osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną.
  3. Weryfikacja i akceptacja - proces oceny osób chcących zostać stałymi Klientami hurtowymi P.H.U. "Elmax", podczas którego przyznawane są m.in. prawa kredytowe (limit kwotowy kredytu kupieckiego, limit liczby dokumentów kredytowych, termin spłaty kredytu kupieckiego).
  4. Regulamin - niniejszy Regulamin.
  5. Rejestracja - jednorazowa czynność, polegająca na założeniu Konta.
  6. Pasaż / B2B / Witryna / Strona / Sklep - strona internetowa z ofertą P.H.U. "Elmax", za której pośrednictwem Klient może m.in. składać zamówienia.
  7. Towar / Produkt - rzecz ruchoma będąca przedmiotem Umowy sprzedaży.
  8. Umowa sprzedaży - umowa sprzedaży zawierana pomiędzy P.H.U. "Elmax" a Klientem.
  9. Zamówienie - oświadczenie woli Klienta stanowiące ofertę zawarcia Umowy sprzedaży z P.H.U. "Elmax" za pośrednictwem Pasażu, określające rodzaj i liczbę Towarów będących przedmiotem Umowy sprzedaży.

§ 3
Rejestracja

  1. Rejestracja w Pasażu jest darmowa i dobrowolna, jednak bez dokonania rejestracji wykonanie umowy sprzedaży poprzez Pasaż może okazać się niemożliwe.
  2. Prawo do rejestracji nie jest w żaden sposób ograniczone, jednak P.H.U. "Elmax" zastrzega sobie prawo do odmowy realizacji Zamówień złożonych przez Klientów niezweryfikowanych, niezaakceptowanych po weryfikacji lub takich, których akceptacja została cofnięta (np. na skutek opóźnień w regulowaniu zobowiązań).
  3. P.H.U. "Elmax" nie ma dostępu do kont Klientów, a zarazem nie może w ich imieniu składać zamówień lub zmieniać ich treści.
  4. Po dokonaniu rejestracji należy aktywować konto poprzez otwarcie linku otrzymanego na wskazany podczas rejestracji adres e-mail.

§ 4
Obowiązki Stron

  1. Klient zobowiązany jest do korzystania z Pasażu w sposób zgodny z przepisami obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej prawa, a także postanowieniami Regulaminu.
  2. P.H.U. "Elmax" zobowiązany jest do dostarczenia Towaru wolnego od wad.

§ 5
Zamówienia

  1. Klient może składać Zamówienia na Towary znajdujące się w ofercie na Pasażu przez 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę (poza sytuacjami wyjątkowymi, jak awaria czy prace techniczne na stronie).
  2. W celu zawarcia Umowy sprzedaży Towaru poprzez Pasaż należy wejść na stronę internetową www.elmax.pasaz24.pl, a następnie dokonać wyboru Towaru i złożyć Zamówienie uzupełniając niezbędne dane, zatwierdzając wymagane zgody oraz podążając za ewentualnymi komunikatami wyświetlanymi na Stronie.
  3. Warunkiem złożenia Zamówienia jest zapoznanie się i zaakceptowanie przez Klienta Regulaminu.
  4. Złożenie Zamówienia stanowi ofertę zawarcia Umowy sprzedaży Towarów, w rozumieniu Kodeksu cywilnego, złożoną P.H.U. "Elmax" przez Klienta.
  5. Po złożeniu Zamówienia, Klient automatycznie otrzymuje wiadomość e-mail, zawierającą szczegóły złożonego Zamówienia, co równoznaczne jest z przesłaniem Zamówienia do P.H.U. "Elmax".
  6. P.H.U. "Elmax" zastrzega sobie prawo odmowy realizacji Zamówienia złożonego przez Klienta, który wcześniej nie odebrał zamówionego Towaru, nieterminowo regulował zobowiązania za zamówiony Towar lub w sytuacji, gdy autentyczność Zamówienia budzi uzasadnioną wątpliwość.
  7. P.H.U. "Elmax" zastrzega sobie prawo do telefonicznego lub mailowego potwierdzenia Zamówienia złożonego przez Klienta.
  8. Zawartość Pasażu prezentuje aktualną ofertę towarów, które stanowią podstawę do złożenia Zamówienia przez Klienta.
  9. W przypadku braku możliwości zrealizowania zamówienia P.H.U. "Elmax" ma prawo zaproponować Klientowi inny towar o takich samych lub zbliżonych właściwościach. W przypadku zgody klienta, zrealizowane będzie zmodyfikowane zamówienie.
  10. W przypadku braku Towarów o takich samych lub zbliżonych właściwościach lub braku zgody Klienta na zaproponowaną przez P.H.U. "Elmax" zmianę Towaru, Zamówienie, po zgodzie Klienta może zostać zrealizowane częściowo.
  11. Ceny wraz ze stanami magazynowymi synchronizowane są z wewnętrznym systemem sprzedaży P.H.U. "Elmax" co minutę.
  12. Po zrealizowaniu Zamówienia P.H.U. "Elmax" zmienia jego status z Zamówienie oczekujące na Zamówienie zakończoneStatus Zamówienia aktualizowany jest zbiorczo (najczęściej raz w ciągu dnia roboczego) i widoczny jest w historii zamówień na koncie użytkownika.
  13. Status płatności nie jest aktualizowany przez P.H.U. "Elmax". W statusie płatności może wyświetlać się Płatność zakończona lub Płatność oczekująca, co nie wiąże się z rzeczywistym rozliczeniem płatności za Zamówienie lub jego brakiem.

§ 6
Płatności i dostawa

  1. Ceny w Pasażu podane są przy każdym z Towarów i stanowią ceny brutto, tzn. zawierają podatek VAT (ceny netto widoczne są bezpośrednio na podstronach z produktami).
  2. P.H.U. "Elmax" zastrzega sobie prawo do zmiany cen w złożonych Zamówieniach. W takich przypadkach P.H.U. "Elmax" zobowiązuje się niezwłocznie poinformować Klienta o zaistniałej sytuacji. W razie braku akceptacji nowej ceny, Zamówienie na określony produkt nie będzie realizowane, a umowa uznana jest za niezawartą. W przypadku zgody Klienta istnieje również możliwość częściowej realizacji Zamówienia (np. z pominięciem Towaru, którego cena uległa zmianie).
  3. Ceny Towarów nie zawierają kosztów dostawy. Całkowita wartość zamówienia obejmuje cenę Towarów oraz koszty dostawy, w przypadku gdy koszty dostawy ponosi Klient.
  4. Zamówione Towary są dostarczane za pośrednictwem firmy kurierskiej GLS lub kierowców P.H.U. "Elmax" (w przypadku stałych Klientów hurtowych).
  5. Klient ma możliwość uiszczenia płatności:
    a) przelewem na rachunek bankowy P.H.U. "Elmax"
     (mBank 18 1140 2004 0000 3402 7630 7253);
    b) gotówką przy wysyłce kurierskiej (tzw. płatność "za pobraniem");
    c
    ) gotówką przy dostawie Towaru przez kierowcę P.H.U. "Elmax" (w przypadku stałych Klientów hurtowych).
  6. W przypadku podmiotu niezweryfikowanego przez P.H.U. "Elmax" akceptowalnymi formami płatności są:
    a) przedpłata przelewem bankowym na konto bankowe P.H.U. "Elmax"
    ;
    b) płatność gotówką przy odbiorze przesyłki od kuriera GLS (tzw. płatność "za pobraniem").
  7. Warunki opłacania Zamówień przez Klientów hurtowych, w tym warunki ich kredytowania, ustalane są indywidualnie po pozytywnym przejściu Weryfikacji i akceptacji. Warunki kredytowe mogą ulec zmianie np. w przypadku zwłoki z regulowaniem zobowiązań Klienta.
  8. Podczas wyboru sposobu dostawy i płatności należy wybrać:
    a) w przypadku osób nie będących stałymi Klientami P.H.U. "Elmax": 
    Wysyłka kurierem GLS oraz Przelew pieniężny lub Płatność za pobraniem;
    b)
    w przypadku zweryfikowanych Klientów P.H.U. "Elmax": Warunki dla odbiorcy hurtowego oraz Przelew pieniężny.
  9. W przypadku zweryfikowanych Klientów P.H.U. "Elmax" (niezależnie od wybranego sposobu płatności - Przelew pieniężny) faktura wypisywana jest zgodnie z ustaleniami przyjętymi pomiędzy P.H.U. "Elmax" a Klientem (np., jeśli Klient ustalił z P.H.U. "Elmax", że płacić będzie gotówką w ciągu 14 dni, taka forma płatności zostanie wpisana na fakturze).
  10. W przypadku chęci wprowadzenia zmian w sposobie rozliczania (jednorazowo czy też na stałe) należy skontaktować się z P.H.U. "Elmax" telefonicznie lub mailowo w celu ustalenia nowych warunków rozliczania.
  11. Dostawa przez kierowców P.H.U. "Elmax" w indywidualnie przypisanym Klientowi dniu jest darmowa.
  12. Koszt wysyłki Zamówienia firmą kurierską (GLS) wynosi 22 zł w przypadku przedpłaty oraz 25 zł w przypadku płatności "za pobraniem" i zostanie doliczony do faktury lub paragonu.
  13. W przypadku Zamówienia o wartości minimum 600 zł brutto, koszty wysyłki Zamówienia opłacanego w formie przedpłaty ponosi P.H.U. "Elmax". W przypadku Zamówienia o wartości minimum 600 zł brutto opłacanego za pobraniem doliczana jest opłata 3 zł.
  14. Zamówienia stałych Klientów hurtowych realizowane są według indywidualnie ustalonego harmonogramu dostaw.
  15. Pozostałe zamówienia zostają przekazane do realizacji najpóźniej w najbliższym dniu roboczym od daty zaksięgowania wpłaty w przypadku zamówień przedpłaconych przelewem lub od daty jego złożenia w przypadku zamówień opłacanych w formie pobrania.
  16. Klient w chwili odbioru przesyłki zobowiązany jest sprawdzić jej zawartość. W przypadku stwierdzenia jej uszkodzenia zobowiązany jest zgłosić ten fakt dostawcy Towaru i niezwłocznie skontaktować się z P.H.U. "Elmax".
  17. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych Towaru w trakcie transportu kurierskiego rozpatrywane będą tylko i wyłącznie po sporządzeniu protokołu szkodowego podpisanego przez Klienta i dostawcę przesyłki.
  18. P.H.U. "Elmax" realizuje wysyłki towarów wyłącznie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.

§ 7
Prawo do odstąpienia od umowy

  1. Konsument (w rozumieniu definicji zawartej w Art.22Kodeksu cywilnego) może w terminie 14 dni kalendarzowych od otrzymania produktu, odstąpić od umowy sprzedaży bez podawania przyczyny.
  2. Konsument nie ponosi kosztów z tytułu zwrotu, poza ewentualnymi kosztami związanymi z bezpiecznym dostarczeniem zwracanego towaru do P.H.U. "Elmax", np. koszt wysyłki, koszt paliwa, koszt zabezpieczenia towaru na czas transportu.
  3. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać złożone, np.:
    -w formie elektronicznej, poprzez wysłanie maila z oświadczeniem na adres: biuro@phu-elmax.pl,
    -w formie pisemnej, poprzez wysłanie oświadczenia na adres siedziby firmy:
    P.H.U. "Elmax" Sławomir Kopacki
    ul. Ostrowska 95d
    63-410 Gorzyce Wielkie.
  4. Forma oświadczenia jest dowolna, jednak, aby proces weryfikacji zwrotu przebiegł możliwie jak najszybciej, oświadczenie powinno zawierać:
    -imię i nazwisko zamawiającego,
    -symbol lub nazwę zwracanego towaru,
    -datę złożenia zamówienia,
    -adres wysyłki,
    -numer rachunku bankowego, na który ma zostać dokonany zwrot środków za zakupiony towar,
    -podpis zamawiającego.
  5. Środki zostaną zwrócone na konto podane w oświadczeniu niezwłocznie po pozytywnej weryfikacji stanu zwracanego produktu (ocenie, czy produkt nie nosi śladów użytkowania oraz czy nie został uszkodzony).

    § 8
    Reklamacje

  1. P.H.U. "Elmax" zobowiązane jest do dostarczenia Towaru wolnego od wad.
  2. Wada fizyczna polega na niezgodności sprzedanego Towaru z Umową sprzedaży.
  3. Zakupione i dostarczone towary są objęte gwarancją producenta.
  4. Rękojmia w stosunkach między przedsiębiorcami jest wyłączona.
  5. Reklamacje można składać pisemnie na adres siedziby P.H.U. "Elmax" lub pocztą e-mail na adres: biuro@phu-elmax.pl.
  6. Zalecany opis reklamacji dostępny jest pod adresem: https://elmax.pasaz24.pl/reklamacje.
  7. W przypadku uwzględnienia reklamacji produkt zostanie naprawiony lub wymieniony na nowy, a jeśli będzie to niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania stanu magazynowego lub jego braku u dostawcy), P.H.U. "Elmax" zwróci kwotę otrzymaną od Klienta oraz wystawi korektę faktury VAT lub dokument zwrotu ze sprzedaży detalicznej (w przypadku klientów detalicznych).
  8. Klient nie ma prawa odesłać towaru bez wcześniejszego porozumienia z P.H.U. "Elmax".
  9. Kupujący nie może odstąpić od Umowy sprzedaży, jeżeli wada jest nieistotna.
  10. P.H.U. "Elmax" zobowiązuje się do bezzwłocznego rozpatrzenia każdej reklamacji.

§ 9
Polityka prywatności i przetwarzanie danych osobowych

  1. Polityka prywatności oraz informacje o przetwarzaniu danych osobowych przez serwis Pasaż24 i P.H.U. "Elmax" dostępne są pod adresem: https://elmax.pasaz24.pl/polityka-prywatnosci.

    § 10
    Postanowienia końcowe

  1. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa.
  2. Regulamin podlega prawu polskiemu.
  3. Regulamin może zostać zmieniony.
  4. W braku akceptacji dla zmian Klient winien zaprzestać realizacji zamówień za pośrednictwem Sklepu, pod rygorem uznania, iż Regulamin w nowym brzmieniu akceptuje.
  5. Klienci mogą uzyskać dostęp do Regulaminu w każdym czasie oraz nieodpłatnie pod adresem: https://elmax.pasaz24.pl/regulamin.
Witryna stworzona na platformie